Nisah Haji Haron

Lakaran Tinta Terkini

Mentafsir Mimpi

with one comment


Saya jarang-jarang bermimpi. Mungkin setelah penat bekerja, waktu tidur digunakan sepenuhnya. Tidur perlu kualiti, walaupun sebentar cuma. Tidur yang tidak lena menyebabkan badan sakit-sakit dan kepala pening apabila terjaga.

Saya tersenyum sendiri membaca kisah seorang penulis yang mimpinya juga disalut bahasa, bengkel dan seputar penulisan.

Baca di sini.
.
.

Written by annyss

Januari 21, 2009 pada 5:39 pm

Dikirim dalam santai

Satu Respons

Subscribe to comments with RSS.

  1. salam.
    🙂
    saya fikir saya tahu ‘metah’ ini kegemaran siapa (Bro. Nazmi di BH pasti tersenyum mengingatkannya). saya pernah menggunakannya dalam karya, namun sekarang dah jarang-jarang. tak sangka pula terselit makna yang kurang tepat di sana.

    apapun, saya kira ia tulisan mimpi yang baik daripada Kak Kiah. terima kasih.

    Zaid Akhtar

    Januari 21, 2009 at 8:37 pm


Tinggalkan Jawapan

